Nowość w Urzędzie Miejskim. W związku z epidemią koronawirusa przy ul. S. Czarnieckiego 17 można teraz zostać obsłużonym bez bezpośredniego kontaktu. W ten sposób klienci odbiorą chociażby Stargardzką Kartę Mieszkańca. Jednak ze względów bezpieczeństwa przed osobistą wizytą w UM warto najpierw zadzwonić. Wiele informacji udzielanych jest telefonicznie.
To nowe, bezpieczne rozwiązanie zarówno dla osób załatwiających sprawy, jak i dla urzędników. System jest bardzo prosty. Mieszkaniec, który przyjdzie do Biura Obsługi Klienta przy ul. S. Czarnieckiego 17, skorzysta na miejscu z rozmowy on-line – podobnej do tradycyjnej obsługi. Wystarczy usiąść przed monitorem, który znajduje się przy jednym ze stanowisk. W zależności od konkretnej sprawy, stargardzianie sami pobiorą odpowiednie druki – umieszczone w ponumerowanych szufladach.
Przy stanowisku jest też skaner, dzięki któremu urzędnik od razu może zweryfikować dokumenty. Z kolei drukarka pozwala na szybki odbiór Stargardzkiej Karty Mieszkańca. Dzięki takiej formie obsługi w BOKu przy ul. S. Czarnieckiego 17 znów można załatwić wszystkie dotychczas realizowane w tym miejscu sprawy.
Źródło: https://www.stargard.pl/